Fredag

Äntligen Fredag, men en piss start på dagen. Trött som vanligt och ännu mer nu då jag och Linda fick vara uppe halva natten och tvätta igen, vi stängde av tvättmaskinerna inna centrifugeringen för att vi helt enkelt inte orkade vänta, bad choice säger jag bara . allt var så blött att det droppade efter oss när vi gick, hängde kläderna på tork uppe i vardagsrummet, det blev en mindre flod på hela golvet haha . Trots att jag vaknade sent så han jag iaf duscha och göra mig iordning, t.o.m Linda kom upp till slut och vi hann till bussen tillslut, men vad fan hjälper det när bussen är skit packad med folk och kommer försent in till stan , missar 2:an som jag tar upp till jobbet, väntar på nästa, när den äntligen kommer och alla går på så står skiten bara där! Åker ingenstans och det luktar skumt, då kommer någon anna helt plötsligt och säger att vi ska byta buss för att någonting har hänt med framdäcket, men jippi kl 9 börjar jag jobbet och då sitter jag fast på stan med en trasig buss! Kom iväg till slut iaf och kom en kvart försent, lagom irriterad, speciellt eftersom jag tänkte ta 9:an först som också går till jobbet men det är längre att gå, skulle ta lika lång tid att ta den bussen och gå som att bara vänta på 2:an. Nästa gång ska jag fan lita på min första instinkt.. Jävla skit bussar här i Uppsala dom är aldrig i tid.

Jaja hoppas att resten av dagen blir bättre. Efter jobbet blir det till att Möta upp Lollo och "F" som ska våldgästa mig hela helgen, ska bli riktigt mysigt eftersom Lollo inte längre bor i Uppsala så hon får våldgästa mig hur mkt hon vill :) Det enda jobbiga är att dom är 2 och jag är en så jag överger min säng för soffan för deras skull. 

Ida blir det myskväll vi ska käka kinamat ska bli skit gott sen blir det film kväll hela kvällen :) Men imorgon då jäävlar blir det fest , "F" ska fira en lyckad affär så det blir helrör och cigarr hela kvällen haha :P  

Kommentarer
Postat av: elin

Den där "F" verkar vara en hemlig person. Berätta mer.

2009-03-06 @ 18:34:00
URL: http://shpongolia.blagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0