Piglördag

Är det bara jag som är sjukt trött på vintern nu och vill ha vår och värme? Alldeles för mkt vinter här i Sverige, jag borde flytta till något varmt land, typ afrika?

Ikväll blir det ölhävnig med några av brudarna, jag borde verkligen inte eftersom jag jobbar imorgon, men jag klarar det nog, det får bli en tidig piglördag, som lennart säger, helt enkelt. Klarar Sandra och Malin det som börjar jobba kl 5 imorgon bitti så ska väl jag klara det ? :P

Måste bara hem och ut med bäbisen först och byta om, inte för att jag inte förstår varför jag inte kan gå ut och dricka öl så som jag ser ut nu , otvättat hår pga en alldeles för lång sovmorgon som jag skapade åt mig själv med alarmet ringande i öronen, Markus stooora dansbyxor, smutsiga adidas skor, hålögd och svarta ringar efter min dåliga sömn, eftersom jag gick och la mig så sent igår så hjälpte ju inte sovmorgonen ett dugg, den snarare inträffade för att jag inte fick sova tillräckligt länge. Varför skulle jag inte kunna gå ut så ? Jag är ashet ju! Fast babesen kanske skäms för mig då, dom kommer väl antagligen vara skitsnygga som vanligt. Nej det är nog fan bäst att åka hem och fixa till mig lite, så dom slipper skämmas för mig :P

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Tack så mycket:]

/e

2009-02-18 @ 16:39:15
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0