Kanske ska färga håret

Hårfärgen är fortfarande ganska ojämn, eftersom det var mer blekning uppe nere i längderna så är hårfärgen mörkare uppe vid hårbotten, not så snyggt, plus att färgen har blivit lite urtvättad  också, blir ju lätt så med affärshårfärg plus med blekt hår. färgen fäster inte lika bra.

Egentligen behöver jag inte färga håret, det ser ganska bra ut, men jag har kommit på att när jag är ledsen eller sur så vill jag bara förändra något, som att typ färga håret, det var nog en av anledningarna till att jag fick något ryck och skulle gå från svarthårig till platina blond och förstörde hela håret på vägen, från at ha helt sjukt långt hår med skit bra kvalité till att ha trasigt hår som gör att jag ser ut som en svamp höögst upp på huvudet ibland, kan inte ens sova med blött håt längre, vaknar bara upp med ett svinto och inte blir ju håret direkt bättre av att jag fönar det var och varannan dag på morgnarna, kanske borde klippa av mig hela skiten ? Borde göra det för kvalitens skull, men jag vågar inte :S Vi får väl se hur jag gör med färgningen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0