090206

Internet fixat, vi klarade det själva, jävla bredbandsbolaget.. Nytapetserat och fint i sovrummen, förhoppningsvis har mina nya snygga hyllor kommit upp på väggarna, några av tjejerna kommer ikväll, Rambo är världens mysigaste, jag är nu officiellt fast anställd på Kopieringshörnan i Uppsala, cashen rullar in, jag har sjukt kul med min kära roomie.

Varför kan jag då inte vara lycklig för de bra sakerna utan ha en klump i magen vid tanken på en kille?

Answer me girls, hur lyckas killar alltid vända upp och ner på ens värld oavsett vad dom gör ?

Trött är vad jag blir, vi borde utrota killar från jordens yta egentligen, haha fatta vad lätt det skulle bli istället då :P

NU när internet finns hemma så ska jag ta tag i bloggandet på allvar. bilder på mitt nya snygga rum kommer antagligen inom kort, ska bara orka ta dom först :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0