I suck balls

Jga suger balle jag vet, men det har vart så jävla mktmed nya jobbet nu och sen har det hänt en massa sake runt omkring mig som jag har vart tvungen att ta itu med, det har ingenting med mig personligen att göra så därför  tänker jag inte berätta vad det är.

Jag ska försöka bättra mig men det är inte alltid så lätt.


Ikväll blir det till att fira Lindas 22 års dag, har ingen lust egentligen, har lust att träffa Linda men ingen lust för krogen, men antgligen är det väl för att jag är så trött, orkar inte ens tänk tanken på en dusch just nu haha:P

Kommentarer
Postat av: rooroo

hoppas krog besöket va trevligt

2008-09-28 @ 19:53:48
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Linda

Du SUGER på att skriva blogg .. !

2008-10-09 @ 19:14:05
Postat av: Emma "Miss Perfect"

det är jobbigt när dte händer saker runt omkring än :S



// Emmsan

2008-10-14 @ 20:01:41
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0