Vaxning

Idag har vi varit på arbetsförmedlingen med klassen, tråkigt som fan men man fick ju lite nyttiga tips ändå. Sen köpte jag vax och det var bara till och ¨gå hem och vaxa benen, det var ju inte direkt det jag är bäst på i världen, en burk skulle typ räcka till 3ggr , ett och en tredje dels ben senare så är nästan hela slut :P Kladdig och stickigt var det, dock gjorde det inte så ont som jag trodde att det skulle göra faktiskt. Sen svalnade vaxet så pass mycket att det var ett helt jävla företag att kleta in det, så jag gav upp, får fortsätta imorgon, ja ett ben är lent iaf :) Lyckades också dra bort en sårskorpa. det var en av de värsta smärtorna jag känt på länge, oh my fucking god!!! Helt vidrigt var det! Ett tips från en som l'ärt sig av sina misstga, ska ni vaxa benen, så se till att ni inte har några sårskorpor, inte ens den minstaste lilla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0