Urk

Yuuck! Nu har jag börjat på min första shake tjottaheiti :P Fan inet mysigt altså, smaken är det inget fel på men konsistensen :S Det känns som att jag dricker kall välling:S För er som aldrig gjort det kan jag säga att det är inet världens mysigaste känsla att dricka :P Så det här ska jag leva på 5 ggr om dagen i 10 dagar, fy faan! Men det rä väl bara att sleva i sig, det blir nog bättre när man har vant sig vid det hela:P haha:)

Idag blir det nog en lugn dag, pojkvännen är och fiskar(hur kan nu akn tycka att det rä kul :P) så jag funderar på att dra en tripp ehm till min kära mor, jag bor ju praktiskt taget hso min pojke nu så amn måste ta tillfällena i akt och åka hem och hälsa på, jag har ju faktiskt världens underbaraste lillasyster hemma som väntar på mig :)

Nu ska ajg försöka dricka upp min första shake här sen blir det nog till att hoppa in i duschen :) Eller så skiter jag i det och åker a natural ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0