Underbart

Det är helt underbart väder ute, så det känns ju lite värdelöst att sitta inne och jobba just nu men om en kvart är det slut då ska jag ut och njuta :D Ikväll blir det förhoppningsvis grillning ute i fjllnora, väldigt mysigt:) Men vi får se hur det blir med det, älsklingen håller just nu på med att fixa sin assnygga bil så att den ska rulla, men han är ju jätte smart och köper en GT-R, han är den enda i Sverige som har den modellen på bilen så självklart så finns det ju inte några delar här i sverige så han måste beställa från utlandet, way to go baby. Men snygg som fan är den iaf :) Men han var lite arg sist jag ringde honom för det var något som inte gick som han ville så han sa bara "Vi får se.." när jag frågade om vi skulle åka med, han som annars alltid brukar vara på. Fast det känns lite jobbigt att dom ska grilla en massa mumsig mat medans jag fortfarande sitter och häller i mig mina nutrilett shake:/ Men på söndag är iaf helvetet över, jag får äta igen , halleluja!! Fast man måste ju börja tänka på vad man egentligen äter annars var ju inte det här så stor mening, men jag kan knappt bärga mig tills på måndag då blir det en otroligt mumsig cupido sallad, damn I love it, bor ni inet i Uppsala men svänger förbi på en snabb visit eller något så gå till Cupido inne i Forumgallerian. världens godaste!! All deras mat är otroligt god:) Självklart ska alla uppsalabor som inte har ätit där ta sig dit(men jag tror att dom flesta ätti där, annars har ni verkligen missat något!) märks det hur hungrig jag är eller ? Som bara sitter och tjaffsar om mat:P Haha men jag ska fan klara det här jag :) 8:e dagen idag, just 2 more to go ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0