Sliten som satan

Jag är sliten som satan efter gårdagen, herregud. Det blörjade med att jag självklart försov mig till lunchen hemma hos lena, så det var bara att hoppa in i duschen och sen dra, helt sjukt mycket folk på stan måste jag säga och då var klockan bara halv 12 ! Väl hemma hos lena blev det en underbar lunch med en massa plock som alla ahde tagit med sig, det blev som ett litet knytkalas, men godast av llt var iaf sandras kycklingpaj, den får en att tro att man är i himlen :) Sen blev det en massa champagne hela dagen, sen en tur in till stan där vi slog oss ner på uteserveringen på hyllan, riktigt riktigt mysigt :) Sen en tur till le parc masa drickande där också, sen drog ja soni och denise hem till denise kära far, halv hennes släkt var där och det var ju hur längesen som helst man trräffade dom(jag och denise har känt varandra sen vi var 7 så jag har en ganska nära relation till nästan alla i hennes släkt) så det var mycket trevligt där, men tobbe envisades med att bjuda på snaps, så det blev liite för mycket efter ett tag så jag tog en tur in till toan, (vi behöver ju inet gå in på några detaljer om vad som hände där :P) sen kände jag mig lite trött så jag tog mig en tupplur på soffan:) En väldigt otreevlig tupplur för nisans syrar tova och hennes kusinbarn emma envisades med att lägga isbitar mellan mian bröst(något som emmas kära far fick henen att göra!) så det blev inte en så rolig tupplur så jag gav mig och gick upp och hoppade studsmatta med tova sitället :) Mycket mer jhände under hela kvällen, men vem orkar redovisa en hel kväll i detaljer ? :P Nej nu ska jag vila upp mig lite och äta som en gris för imorgon börjar det, ska bara dricka nutrilett shake i 10 dagar :S Komemr bli tufft, men vi får väl se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0