Skola igen

Nu sitter jag i skolan, är stolt över mig själv jag har skrivit klart religionsuppsatsen:) Så nu ska jag snart börja på historiauppsatsen som jag var tvungen att skriva om så den ska väl snart vara klar förhoppningsvis:) Fast sen blev jag lite mindre glad när jag fick reda på att vi har ett prov till vilket inte känns särskilt roligt :/ Har knappt ens haft någon digitaltryck i år, hur fan ska jag då kunna ha prov på det ? Min hjärna står ju helt still nu så här innan studenten, den har redan dragit iväg på semester, taggat järnet liksom. Får försöka locka tillbaka den så att jag klarar av dom sista proven, det här är ju sista chansen man har innan man tar studenten, och jag ska fan inte ha några ig:n bland mina slutbetyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0