Panik!

Shit börjar få lite panik över allt arbete jag har kvar att göra innan studenten, jag har totalt lagt av med allt nu, jag orkar inte längre, men jag får fan inte lägga av nu, studenten är om ganska exakt en månad och jag tänker fan inte gå ut på samlade betyg, Det jag har kvar att göra som jag kommer på nu är skriva klart uppsatsen till religionen, nästan klar inte så jättemycket kvar, hoppas jag, Sen ska vi ha muntligt på historian, muntligt på Naturkunskapen men det är inte så mycket på något av dom men jag måste bara lyckas komma igån och göra det. Sen ska jag skriva om en uppsats till historian som jag tydligen hade "skrivit av" , cp kärring till lärare, jaja det är väl bara att fixa till det då, om jag orkar. Sen ska jag skriva någonting om en massa revolutioner som jag tydligen inte hade skrivit. Sen har jag prov i trafikkunskap nästa vecka, hur fan nu det ska gå när vi knappt har haft några lektioner för att dom har blivit inställda och jag knappt har lärt mig någonting, och jag har skolkat så mycket påd en lektionen så det är fan till att få g på provet om jag ska få g på kursen nu alltså. Prov på torsdag i arbetsmiljö och säkerhet fats då får vi ha boken så det är launa, hur fan han kan se hur duktiga vi är när vi får skriva av läroboken är ju för mig en gåta men jag tackar ju inte nej direkt, mvg på varenda prov hittills :) Sen har vi prov i tryck i färglära. Det var allt, hur faaan ska jag orka göra allt det ?? phuu.. palla...

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har det inte lätt du ;) haha ..

2008-05-08 @ 22:08:02
URL: http://www.kokoboll.blogg.se
Postat av: Linda

Haha gurkstavar och dipp? Du är knäpp. Men rolig! hahahahaa ..
Jo, det gick bra. Anna följde med, en tjej som också bor här. Hittade 3 st vettu :)

2008-05-09 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0