Oooh mina fötter :/

Mina stackars fötter, har skit ont i hälarna, jag går som en jävla idiot :PHaha . Var i sthlm igår med Linda, Anna och Malin, det var kul, Anna köpte en skit fin studentklänning:D Men har så jävla ont i mina stackars små fötter, för jag måste ha gått konstigt i mina skor, så jag har fortfarande ont , fast bara i hälarna, men mina fötter är ju skumma så why not this liksom :P

Idag ska jag försöka få emd mig Linda in till stan, jag ska försöka hitta en billig blond preuk till studentskivan, jagf funderar på att vara Stephanie från Grease 2, egentligen ville jag ju vara Sandy men självklart så tog Mathilda dne idén från mig, men Stephanie är faktiskt mycket collare än Sandy :P Eller jag kanske ska komma som John Travolta? hhaha. Grease och Grease 2 är lätt mina all time favourite movies, finns ingen film som jag har sett så många gånger som dom filmerna, är uppväxt med dom, and I´m still loving them :D

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0