Nytt på studentskivan

Nu har jag kommit på en ny idé för vad jag ska vara på studentskivan:D Jag ville ju först vaar Jack Sparrow, men det är svårt att hitta kläder som passar, var inne på myrornas idag och hittade ingenting. Men sen hitatde jag en perfekt Danny peruk(från grease) inne på magneten. Perfekt! Jag ville ju vara en kille som alla känner igen, först ville jag ju vara Sandy i Grease men den idén snodde ju mathilda, men nu får jag vara henens karl istället :P Jag skrev min idé till henne på hennes blogg så vi får väl se vad hon tycker om den :D

Det är ju skit enkelt att hitta kläder till honom, lista på vad jag behöver

Svarta stuprörsjeans   [ X ]
Peruk     [   ]  Finns på magneten ska bara köpas, får springa dit imorgon och kolla vad den kostar:)

Svart skinnjacka  [   ]  Har själv inegn svart skinnjacka men därför är det underbart att jag kan få låna en av Mallan, annars kanske Elin vill låna ut sin :)

Svart t-shirrt eller killlinne [    ]  har jag inte helelr men pojkvännen har nog en , annars köpa en för 49 kr på H&M, inet så svårt:) Sen är hela outfiten klar, det tråkiga är att då borde man ju inte ha smink, jag älskar att sminka mig på fester, men det kanske är värt det :P Shit vad jag låter glad i det här inlägget , men jag blir ju så glad när jag äntligen har kommit på något bra att vara på studentskivan som inet ruinerar mig och som är lätt :)


image118


Den här heta hunken ska jag vara på studentskivan, fan han var jävligt snygg på dne här tiden:)

Kommentarer
Postat av: maria

Åh vad roligt !

2008-05-09 @ 18:23:20
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Matilda

Haha, jösses när du är så här positiv går de ju absolut inte att säga nej till dig. Kör hårt och var Danny du, de vore grymt kul =)

2008-05-09 @ 18:25:41
URL: http://bajenflicka.blogspot,com
Postat av: Linda

Haha, ja ha det så kul med dina gurkstavar då. Själv ska jag äta popcorn och dricka cola ;)
Men du är duktig som håller dig , jag hade aldrig pallat. Haha.
Jo, gurkstavar med dipp är jävligt gott faktiskt, men det ska vara vitlök jue!
Åt det häromveckan tillochmed. Nyttigare än både chips och godis! :D

2008-05-09 @ 19:10:24
URL: http://www.kokoboll.blogg.se
Postat av: Elin

Haha det är väl rätt självklart att du får låna min skinnjacka? :)

2008-05-11 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0