Mmmm popcorn

Nu sitter jag här och tvingar i mig den sista shaken för idag, jag kans tå ut med det bara man inte vart så jävla hungrig, man blir aldrig riktigt mätt, men som sagt förhoppningsvis blir det bättre om några dagar när kroppen har ställt om sig, men jag skulle verkligen kunna döda för en pizza just nu, och popcorn, av någon skum anledning så kan jag inte sluta tänka på popcorn! Gud så gott det skulle vara , mmm popcorn.

Imorgon blir det sthlm, känns lite dumt att åka dit nu när har köpt mina skor för det var ju dom som var planen att jag skulle köpa i sthlm, men har man hitta dom perfekta med ett enda par kvar i ens storlek då väntar man ju inte eller hur ? :P Men vi ska ju också försöka hitta något passande till studentskivan , temat är film , så jag funderar faktiskt på att vara typ Jack sparrow, varför ska man vara så himal snygg o så bara för att man är tjej? Jack Sparrow är cool :) Så vi ska kika runt lite i second hand butiker, det finns ju större utbud i sthlm än vad det finsn i uppsals så ska vi se om vi hittar något passande :)


               image115


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0