Massa pluggande

Har hård pluggat inför trafikkunskapsprobvet, därav dpligt bloggande, känner att jag har blvit jävlarns dåålig på att blogga den senaste tiden :P Men det ska förhoppningsvis bli bättre , dock antaglogen inte i helgen då vi ska upp till Denise styvmorsas stuga och ha det lote mys :) Egentligen skulle det bli party och fira Sandra och Elodie som fyller år men det vart ändrade planer, tråkigt men sånt händer :/

Jag och Malin har även planerat att vi ska ha våran födelsedagsfest tillsammans, antagligen hemma hos Mallan med grillning, dricka och förhoppningsvis en massa skoj i hennes pool om den har blivit klar då :) Annars får det väl bli i hennes stora pool som man sätetr upp, någon som fattar vad jag snackar om ? :P Men det ska bli grymt kul tror jag:) Kom även på att det är 20 something days tills vi tar studenten, aaah!! Panik, det är så myclet kvar som ska göras känns det som :S Men förhoppningsvis ordnar sig allt ändå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha , nej jag har tyvärr inte. Jag vet inte ens vad malkulor är! haha .. Jaa fan va synd att du inte kunde följa med, hade varit skit kul.

2008-05-14 @ 22:13:51
Postat av: Matilda

Hej alex! Kan du ge mig ditt kontonummer en gång till för jag har tappat bort boken du skrev ner det i. Ursäkta ifall jag ställer till besvär, de är för mycket att tänka på just nu.

2008-05-15 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0