Lite allt möjligt

Nu börjar även den här dagen ta slut, hoppas att jag mår bättre imorgon iaf än idag, känner mig sjukt trött, det är aldrig en skön känsla :P Imorgon börjar dieten, vi får väl se hur det går:P

På lördag blir det antagligen sthlm, ska försöka hitta skor till studenten förhoppningsvis, emn jag sånan jävla problem, har fett skum strl på mian fötter, 39 är lite för litet och 40 lite för stort, vad ska amn göra ? När jag köper stövlar eller sneakers så går det att ha 40 för då sitter dom på plats, men om jag ska ha pumps går det fan inte dom glappar så att jag tappar dom, men 39 blir för lutet då gör det ont :/ Kan dom inte ha halv storlekar på skor? Det käns ju inet så kul att alltid behöva gå till skomakaren och be dom sy in en bit skinn så att jag kan ha dom, det kostar ju iaf lite pengar. jaja vi får väl se vad jag hittar i sthlm, Ska äen köpa smycken tills tudenten och försöka hitta något kul till studentskivan eftersom vi har temat film så blir det till att klä ut sig, jag älskar maskerader :D Vet bara inte riktigt vad jag ska vara än, funderade ju först på att vara Tomb Raider, men jag vill fan vara något där man får klä ut sig mer, funderar på Jack Sparrow från Pirates of the Carribean eller typ Jokern från batman, för en tjej i klassen ska vara Robin och en anna batman, så det blir en liten rolig trio :P Jaja vi får se vad jag hittar :)

Förresetn så har min studentklänning äntligen kommit:D Blir så jävla glad :) färgen var inte riktigt vad jag hade tänkt mig men det blir nog bra ska jag se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0