Ingen klänning, men jeans:D

Det blev ingen klänning:( Klänningen jag ville ha fanns självklart inte här, det är fan alltid så, om man hittar något i en tidning som man vill ha så finns den tamigfan inte i uppsala, skit stad :/ Men däremot blev det ett par nya jeans :) Skitnsygga gråa stuprörs jeans från New Yorker, mm me like :)

Snart börjar dirtysexymoney som faktiskt har blivit ett av mina favoriprogram, det har varit en värdelös vecka jag har ju missat allt! Jag missade gossip girl och desperate houseives i tisdags för jag var strängt upptagen emd att spela guitar hero :P Sen i onsdgas var det ju fotbolls match då var tvn ockuperad så det blev ingen greys heller :( Men jag får ta och hålla mig hemma på söndag och kolla in repriserna, tacka gud för dem :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0