I Rock!!

Igår var jag i skolan trots att jag var ledig, jag gjorde ramar till tröjorna som jag ska trycka till elevexpot, måste ju ha något att visa upp, så jag kände mig otroligt duktig som gick dit fast jag kunde sova hela dagen:) Det jobbiga var att lärarna hade en massa möten igår och eftersom vi har fått en massa nya maskiner som jag inte har en aning om hur dom fungerar så var jag ju tvungen att vänta på dom vilket tog en massa onödig tid, sen skulle dom iväg tidigare så jag hann aldrig trycka dom, synd faktiskt men jag får försöka hinna någon annan dag:) Fast man blir ju lite stressad när eleveexpot är nästa ons och tors och jag har andra saker som måste bli klara, lite stresssigt blir det. Men det ska jag väl klara :)


Igår var jag , Denise och Erica hemma hos Sandra och käkade god mat som Denise och Sandras mamma har frusit ner och gett till Sandra sen spelade vi Guitar Hero, första gången för mig, och det var så jääävla roligt!(ursäkta språket) I början gick det åt helvet för mig, haha det var ju assvårt :P Men sen gick det bättre och bättre och man fick in lite fingerfärdighet :P Sen stog det You Rock för första gången då blev Alexandra glad:) Vi klarade hela karriären på easy igår, vi har bestämt att nästa tisdag blir det en helkväll igen där vi börjar med medium kariären, hur ska det gå ? Jag har precis lärt mig att klara det med tre "strängar" att hålla reda på hur fan ska det då gå med 4? Huvva :P

 Har även den glädjande nyheten att jag har gått ner 3 kilo :) Nutrilett funkar verkligen kan jag säga för dom som hr lust att prova:) Okej att dom där 10 dagarna var rena misären, speciellt i början men det var lätt värt det för att komma i sina favoritjeans igen och se att vågen visar 3 kilo lättare, vilken bra dag det var igår :)


Idag jobbar jag, trött som ett as men det funkar, men blir så glad av att komma till jobbet när man hälsas att glad ansikten som blir glada över att man kommer och mötas av Jannes "Heeeeeeeeej!!! Är du här idag" med ett glatt grin över hela ansiktet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0