Hur mycket kostar det om du har en tv på stand by som drar 15w om dagen i ett år om en kWh kostar 0.9kr?

Någon som kan svaret på den frågan ? Jag kan :D Har haft prov i naturkunskap idag, så det hade vi prov på:) Tror att det bli ett g iaf. Fick betyget i svenska b också, ett vg blev det, inet så jävla bra måste jag ju säga, nu låter jag gnällig, många skulle säkert bli skitglad för dte är ju ett bra betyg, men min lärare är skit hård och jag vet att en annan lärare skulle ha gett mig mvg, så det känns lite surt, men med en så  hård lärare får man väl vara glad för ett vg :P

Nu sitter jag på jobbet igen , man måste ju tjäna så mycket peningar man kan :P Har lite ont i huvudet dock vilket blir ett stor minus, antagligen är det väl för att jag dricker för lite och nu är det har blivit lite varmare igen så måste man dricka ordentligt, vilket jag är väldigt dålig på, ska försöka bli bättre så jag slipper huvudvärken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0