Holla

Snart slutar jag jobbet , huvudvärken spänner värre än en väderbalong, men det ska väl förhoppningsvis gå över snart när jobbet är slut :D Varför försvinner alltid solen när man själv äntligen får komma ut? Nej men Alexandra ska inte få njuta av vårsolen så fort jag märker att hon är på väg så gömmer jag mig bakom några moln, skit so. Eller det kanske är molnen som vill fucka upp min dag ? Jag får ta ett snack med moder natur och se vad som är det egentliga problemet.

I helgen skulle det bli någorlunda varmt här i det kära Uppsala, iaf en 17 grader skulle det bli, en jävla skillnad mot den svinande kyla som var för några dagar sen.

Mmmm hoppas på mycket sol med lata dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0