Helgen

Ja ni, den här helgen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. I fredags var vi med Denise och Krogh i Fjällnora och grillade, grillning för dom, shake för mig :P  I lördags var jag nere på stan för att köpa peruken, men den fanns ju självklart inte kvar, min vanliga jävla tur:/ Men han som äger magneten, Alberto, måste väl vara världens gulligaste :) Han lovade att han skulle ringa till sin levernatör och ta hem den till mig och han skulle göra allt så att jag skulle få den innan studentskivan:) Jättetrevlig människa och supergullig :) Sen gjorde jag misstaget att gå in på DinSko medans jag väntade på Linda, så självklart kom jag ut därifrån emd 2 par nya skor:/ Jag får lite d¨åligt samvete för nu ahr jag inga pengar kvar så jag måste ta från mina fonder, vilket hag redan har gjort, 600 kr, jjävla skit, men jag kanske borde be mamma låna ut iaf 200 kr till min peruk, vill inte ta mer från mina fonder nu. Sen var vi iväg på race, det sög. Malin för det att låta j'ttebra men det sög :P Samma jävla bilar som körde hela tidne mitt i natten ute i ingenstans efter att man hade väntat i flera timmar, men Mallan har ju blivit racingfantast så hon lever väl för det där nu :P Haha.

Idag blev det bio med Linda, vi såg What happens in vegas, en helt klart sevärd film:) Fattar inte varför den fick så dålig kritik, men man ska aldrig lyssna på kritikerna har man lärt sig, för det do tycker är dåligt tycker alla andra är bra, och det dom blir helt pirriga i byxan av tycker alla andra är skit dåligt typ, så man sak inte lyssna för mycket faktiskt.

Nej snart blir det hoppa i sängen inför imorgon, men först ska jag gå in på smhi och kolla vad det kan vara för väder imorgon:)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0