Hallu

Blev inte mycket skrivande på bloggen igår på jobbet, jag var strängt upptagen med att skriva ett Cv och ett personligt brev, studenten närmar sig ju med stormsteg och då är det väl dags att börja kika på ett jobb, jag skickade in en ansökan igår, så vi får väl se hur det kommer att gå :) Fast sista ansökningsdagen var den 15:e juni så det tar väl ett tag innan man hör något ifrån dem i så fall, hoppas hoppas, :)

imorse var jag och tryckte tröjor till elevexpon, riktigt snygga blev dom faktiskt, lätt att jag använder dom själv :) Det är det som är så bra med att gå tryck, man kan trycka hur mycket snygga kläder som helst praktiskt taget gratis:) Det enda vi behöver betala för är tröjorna och dom kostar 40 kr :P billigt och bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0