Haha

KÄNSLOMÄSSIGT
1. Vad har varit jobbigast under den senaste tiden?
 En massa tjaffs 
2. Vad är det roligaste som hänt under den senaste tiden?
Linda is back:D
3. a) Har du behövt tröst den senaste tiden?
Njaee, inte senaste tiden, jo kanske för att jag inte äter någonting:(
3. b) Har du fått den tröst du behövt? Av vem/vad?
Alla är mycket deltagande för min skull:)
4. a) Har någon i din omgivning behövet tröst?
Ja
4. a) Har du tröstat den människan/de människorna?
Självklart
5. Har du varit kär, har någon varit kär i dig?
Jag har ju min älskling soni:)
6. Har du fått nya kontakter?
Inte på senaste tiden
7. Har du skrattat mycket?
Herregud ja
8. Har du gråtit mycket?
Ja, många ggr fast jag försöker förneka det
9. Har du skrikit av ilska/frustration?
Haha med mitt humör är det ca 27 ggr per dag
när det är en lugn dag :P
10. Har någon skrikit åt dig?
haha mamma och jag är ganska bra på att skrika<3
11. Har du känt dig ensam ofta?
aldrig med mina babies:)
12. Har du kommit närmare någon du känner?
ja, men vi har alltid varit nära
13. Har du glidit ifrån någon du känner?
Ja, kusselinen men hon försvinner aldrig<3
14. Har du börjat hata någon/något?
Skoja inte... 
15. Har du funderat på att ta ditt liv den senaste tiden?
Never, den dagen jag tar mitt liv är den dagen jag inte kan torka mig själv
i arslet längre

MATRIELLT
1. Hur har din ekonomi varit?
Relativt bra, mycket fina kläder i garderoben, tar dock slut för fort :/.
2. Har du skaffat dig några skulder som kvarstår?
Jaa, mormor är jag skyldig pengar sen förra sommaren, hon har inte nämnt någonting dock
3. Har du lånat någon pengar?
yep, I´m like a piggy bank :)
4. Har du fått någonting som inte varit relaterat till en födelsedag/en högtid?
Jaa jag har fått jättemycket av mig själv bara för att jag är jag :P
Fick också en jättefin klänning av min älskling för att han älskar mig :)
5. Vad var ditt senaste klädinköp?
En klänning
6. Vad var ditt senaste teknologiska inköp?
hm.. jag brukar alltid få sånt där, batterier? 
7. Vilken var den senaste cd-skivan du köpte?
köper inte sånt, hey man har väl internet;)
8. Vilken var den senaste bok du köpte?
Har inet köpt någon själv men den senaste jag fick var Drakvingar och alvstjärna
9. Det senaste du köpte åt någon annan?
Har köpt mycket till min baby:)
10. Det senaste ätliga du köpte?
Ätligt och ätligt, köpte nutrilett shake, är inne på 4:e dagen nu :)

TIDSFÖRDRIV
1. a) Den senaste tv-kanalen du såg på?
Mtv imorse
1. b) Vad såg du på?
Music
2. Den senaste bok du läste i?
Ja Alvstjärna skulle jag tro
3. Den senaste låt du sjöng med i?
Hm.. jag sjunger hel tiden 
4. Den senaste låt du dansade till?
Dansar gör jag också alltid :P
5. Den senaste låt du lyssnade på?
hmm. kommer inte ihåg vad som var på imorse
6. Den senaste sport du utförde?
Var du rolig nu eller?
7. Det du ätit mest av den senaste tiden?
Kebab? Fast det var iof ett tag sen, Max antagligen eller nej, Nutrilett shake ju:)
8. Senaste gången du rökte/snusade?
En timme sen, dags för en till snart
9. Senaste gången du drack alkohol?
Om några timmar
10. Senaste gånge du drack något, och vad var det?
Nutrilett shake
11. Senaste gången du åt, och vad?
Rostade mackor i torsdags
12. Har du vait sjuk den här senaste tiden?
Är alltid sjuk nuförtiden tycker jag

SOCIALT
1. Den som du senast asgarvade med?
Nisan
2. Den som du senast grät med?
hm.. 
3. Den som du senast grät för?
Soni
4. Den som senast sa "Jag älskar dig" till dig, förutom din släkt?
Soni:) Sen innan det Linda
5. Den som du senast sa "Jag älskar dig" till, förutom din släkt?
Soni och Linda!
6. Det senaste sms du fick?
Av Malin
7. Det senste sms du skickade?
Till Malin
8. Den senaste person du ringde för att bara prata?
Denise
9. Den som senast ringde dig för att bara prata?
Linda
10. Den som du senast umgicks med på fritiden?
Denise
11. Det senaste du sa högt till någon?
Vad bra, till Anna.
12. Det senaste någon sa högt till dig?
ha det så kul ikväll förresten- Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0