Gladiator sandaler, snygga eller fula?

Kom precis in från fikarasten, otorligt skönt, känner mig lite klarare i huvudet nu:)

Måste bara fråga en sak, är det bara jag som tycker att gladiator sandaler är fula? Jag tycker inte att det finsn något snyggt med dom, tycker folk verkligen att dom är snygga eller har vi alla blivit marionett dockor under modeimperietts händer ?

Tycker folk att dom är snygga så är det ju absolut inget fel med det, att dom inte är särksilt snygga är ju min personliga åsikt, men jag undrar bara hur influerade vi egentligen blir av att det är "rätt" saker att ha på sig och om vi egentligen tycker att det är särskilt snyggt.

Men jag vet att om ett tag kommer jag säkert bli helomvänd och tycka att gladiator sandaler är skitsnygga och köpa ett par, så jag tillhör nog gruppen som blir styrd av modeimperiets händer, jag är bara lite senare än alla andra att trassla in mig i trådarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0