Elev expo

Inte mycket bloggande den här veckan, har vart så sjukt mycket att förbereda inna elevexpot som är ikväll och även imorgon hela dagen. Företag ska bl.a komma förbi och utse stipendievinnare, själv är man nominerad till 2 stipendier, ska bli kul och se ifall man får något :)

Haha färgade håret igår helt själv, brukar annars få hjälp av älsklingens syrra amanda men igår gjorde jag det helt själv, inte helt lätt speciellt inte när man har hår ner till rumpestumpen, svårt att nå i bak :P Men jag kladdade på och resultate blev riktigt bra :) Svart som vanligt, men även mina fötter är svart , ahab jag lyckades kladda ner på golvet som jag gick och trampade i så ena lilltån är kolsvart och jag har svarta fläckar på fötetrna, riktigt snyggt måste jag säga :)

Hlet underbart väder ute idag , mycket glad över min ny skira tunika som jag köpte på Gina Tricot igår, helt underbar är den att ah på sig när det rä så här underbart varmt :D

Nej snart blir det ner och sola på stan antagligen emd både älsklingen och hans syrra annars bara hans syrra, ska även köpa en bh med genomskinliga bh band som jag ska ha till studentklänningen, jag och anna kolalde runt lite igår och vi hittade fan ingen! Det är ju nöstan skandal! Vilken affär har inet bh där man kan byta till genomskinliga band ? Vi hittade en enda och den var svart och det är cäl inet riktigt vad jag vill ha till min vita studentklänning, då vill amn ju helst ha en vit en en hudfärgad i så fall, det fanns i vitt också iof men självklart fanns den inet i min strl. Hitatde också en bh på hm som kan tydligen skulle kunan ha utan axelband också, inte i enda enda av färgerna fanns den i någon mindre stlr än 80b, är det bara storbröstade kvinnor som behöver en axelbandslös bh eller ? fucking shit :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Klickade runt och hamnade här, kan rekomendera brösttejp. Det brukar iallafall fungera bra för mig. Då slipper man BH överhuvudtaget

2008-05-28 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0