Djupa träsk

Du det har fan inte blivit mycket bloggande dom senaste dagarna, har varit som i ett träsk som drar ner mig i djupet av saker att göra. Studenten hägrar och då måste man göra klart alla saker som man har kvar i alla ämnen vilket ska vara klart typ nu , börjar u bli lite smått stressad måste jag säga, därför har det inte blivit mycket bloggande den senaste tiden.

I onsdags var vi på studiebesök på livets ord, lite konstiga människor måste jag säga, eller alla är kanske inte konstiga men hon som gick runt med oss var lite konstig, jag tycker att alla har rätt till sin egen tro men deras resonemang är väldigt konstigt. Dom säger att om du inte har tagit emot jesus i ditt liv så kommer du inte till himlen utan till helvetet oavsett hur bra liv du än har levt. Och man måste vara 100% ren för att få komma in, så om du har levt ett jättebra liv till 99,99% så hamnar du i helvetet, det låter ju lite sjukt speciellt när dom säger gud älskar alla, hur kan han älska alla om någon som har levt ett bra liv raktiskt taget hela livet men kanske har sagt en lögn för att skydda någon och inte gjort bot för den lögnen då ska den personen hamna i helvetet, det låter ju jävligt sjukt, många fler konstiga resonemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0