Dåliga sol, jag ska också strejka

Nu närmar sig slutet på dagen här igen, ska bli skönt att komma ut i värmen men vart ia llsingdar tog solen vägen om jag får fråga? Helt borta är han ju :( Så jävla typiskt, jag har skrivet det förut och jag skriver det igen, solen försvinner alltid precis innan jag ska dra från jobbet, jävla skit sol jag tror fan att dne har gått i maskopi med molnen och dom har bestäämt att molnen ska skymma solen så fort klockan börjar närma sig 4 eller 5. Skit, men det är ju varmt iaf det får man väl vara glad över:) Nu blir det ner på stan och möta Lollo på baren och hämta pengar för studentskive biljetten, nej nu kom fjärilarna igen


hahaha det kittlas :P

haha man får vara töntig när man är på bra humör:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0