Bakis dag

Fy fan vilken huvudvärk, är redigt bakis idag alltså:/ Fats det är mycket bättre nu om man jämför med imorse, då var det fan inte roligt alltså. Jag tänkte att jag skiter i historian så att jag kan få sova istället, ja men tjena!! Först ringde Malin och frågade vart jag var, jag sa att jag skulle skita i historian och sova men det stoppade inte henne från att fortsätta skicka en massa sms med frågor sen och undrade när jag skulle komma. Sen när det äntligen är tyst då ringer mamma och då ville min chef snacka med mig om hur jag ska jobba i sommar, efter det tänkte jag nu snälla äntligen, nää då började Malin igen , så det var fan lika bra att gå upp då. Så det var inte lyckat så är ganska trött också nu ska jag hem till äsklingen och hjälpa honom att plugga till någonting, vet inte vad jag lyssnade inte så noga imorse :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0