Åh vad jag längtar..

.. till nästa vecka!! På måndag är det studentskiva, festa järnet med mina underbara klasskompisar, sen på torsdag är det dags för studenten, gud jag fick en massa fjärilar i magen nu! :) Läste lite bloggar från stockholmare sm ju redan har tagit studenten och då kände jag hur fjärilarna bara började spritta som galningar i magen :P Snart är det min tur, då är 12 års helvete äntligen slut :D Fast jag kommer nog ändå gråta en skvätt på studentdagen för jag kommer verkligen sakna mina trycklärare för dte är dom bästa lärare jag någonsin har haft :) Love them <3 Eller jag gråter nog kanske inte på studentdagen men dagen efter blir nog en sorglig dag, eller kanske inte men några dagar senare iaf :P


Åh gud jag måste få fjärilarna att sluta fladdra runt i magen jag blir ju alldels kittlig haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0