10% rabatt baby

Nu slutar jag om ca 6 min, då blir det direkt ner på stan för att försöka se om jag kan hitta en klänning på vero moda som jag såg i en tidning, skit fin blåvitrandig :) Jag är ju faktiskt medlem så jag får 10%:D Inte mycket men vaddå rabatt är alltid rabatt :P Egentligen har jag inga pengar eftersom vi ska betala studentskivan på mpndag, det mest irriterande är att jag får lön på tisdag, annars hade jag kunnat shoppa hur mycket jag vill:/ Jaja det är tur att man har fonder :D Hittar jag något som jag verkligen vill ah så köper jag det så får jag låna från mina fonder, fast det är inet bar, jag har redan gjort det så mycket den här månaden så det har blivit en vana, snart har jag väl inga pengar kvar, men den här gången ska jag faktiskt lägga in dom pengarna igen sen, man måset ju lära sig någon gång! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0