What the hell!?!?

Vad i helvete har hänt med vädret?!? Våren var praktiskt taget här och så börjar det snöa!! Och det ligger kvar!! Vädrets makter är mig övermäktiga att förstå. Jävla globala uppvärmning det är det som fuckar upp alting, vi måste fan sluta förstöra jorden, okej jag vill att det ska vara varmt hela tiden men inte fan vill jag att det ska vara så här skumt väder som ändras hela jävla tiden!! Nej gröna däck is the shit nu alltså! 

Idag blir det en tripp ner till stan, ska köpa en present till min kära mor som fyller år på lördag, sen blir det nog en liten solning tror jag, det kostar att ligga på topp ;) Nu ska jag fortsätta med foldern som jag häll på med igår, har ingen mer fantasi idag så vi får väl se hur det går, har fan fortfarande inget bar namn på mitt lilla reseföretag, har ni några bra tips så please, share them with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0