Va?

Nu har min mobil fått något fnatt igen för nu vill den inte skicka bildmeddelanden, skulle mobilblogga imorse på väg till jobbet men den ville inte skicka något meddelande hur mycket jag än försökte, så då trodde jag att jag hade fel nr eller liknande så då försökte jag skicka iväg ett till Nisan, men det gick fan inte heller! Och det kan inte vara mina wap inställningar för jag kan ju ta emot bildmeddelande, det märker man på min kära morfar som skickar bildmeddelanden varannan dag vilket han tycker är jättekul :P Nej jag måste ringa till kundservice sen på rasten, jag har ju kunnat skicka förut hur kan det bara sluta försvinna? Och pengar har jag så det är inte problemet för jag laddade på mobilen igår, så vad fan är fel? Nej jag får ta och ringa till kundtjänsten så fort jag har rast kvart över 9.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :)

Jag vet inte riktigt men jag tror att de skickar till sverige, för Elin Kling har beställt därifrån vet jag. Så vi får hoppas att de skickar till oss ;) hha

puss/lia.

2008-03-26 @ 10:08:52
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0