Tallin, räds icke! Jag är på väg! :D

Nu är det bara en vecka och några timmar inna jag är på väg till Tallin! Ska bli sjukt kul, åker på en 48ars med klassen,. underbart roligt ska det bli, mycket karaoke har jag lovat Anna som dör för det :P Inte blir man direkt ledsen helelr över att det är billig shopping där med en maaaassa skor :D I love it, fast jag har så mycket, kanske ska ta och satsa på lite tröjor istället som jag har märkt att jag har väldigt dåligt med:P Har köpt så mycket klänningaratt tröjorna har fått lida lite :P Ska även försöka hitta något till min kära mormor som fyller 70 helgen efter och därför har bjudit oss på en 36 timmars till Finland, blir mycket båtåkande för min del :) Men tänkte verkligen hitta något till henen där för då får hon något som ingen, eller iaf inte särskilt många, har i sverige, frågan är bara vad man köper till någon som redan har allt ?


Tallin, I can´t wait :)

image97

Kommentarer
Postat av: Malin

På söndag gäller det babe!!!

2008-04-01 @ 19:43:50
URL: http://ohneskog.blogg.se
Postat av: Anna Iglesias

Åk dit sprid glädje! =)
Dom e ganska bittra i Tallin!

2008-04-02 @ 01:51:29
URL: http://paksuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0