Stjärnor

Igår var vi på obseravatoriet här i Uppsala och tittade på månen, saturnus, mars och en döende stjärna :) Riktigt roligt men allting såg tecknat ut i den där stora kikaren som det inte heter men jag kommer inte på det rikitiga ordet just nu :P Men jag ser ju saker som ingen annan ser, allt såg ut att  lysa blått runt om , men det såg ingen annan så jag är väl skum då :P Som förut var jag 100% säker på att månen lös orange, inte bara lite utan det var som ett stort oranget klot, men ingen annan såg det, och det var inte något jag bara såg för att jag var trött, utan jag blinkade, gnuggade mig i ögonen och ändå såg jag det där jävla orangea ljuset, jag kanske har en gåva och ser saker som ingen annan ser, jag ser sanningen :P

Elin här på jobbet berättade precis en sjuk sak, en tjej som hade varit med i programmet rent hus eller vad det heter på 4:an hade fått sparken efter att hon hade medverkat för att hennes chef tyckte att hon var ohygienisk, men vad är det om egentligen? Om det inte påverkar hennes jobb vad har han då för skäl att ge henne sparken? Om hon inte är snuskig och stökig på jobbet, vad spelar det då för jävla roll om hon lever snuskigt hemma!? Ingen jävla roll ska det betyda, det är vad hon presterar på jobbet som ska ha betydelse för om hon ska ha jobbet eller inte , inte hur hon lever hemma, och därmed basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0