Slut

Nu närmar vi oss slutet på dagen, bara 3 min kvar :)

Fick lite panik alldeles nyss då Malin sa att vi har en inlämningsuppgift på svenskan som jag inte hade en aning om eftersom jag har varit sjuk, och den fick dom för 2 veckor sen! Det är fan inte bra att vara sjuk alltså, måste få tag på min svenska lärare så att jag kan få uppgiften av henne, men hon jobar så dumma tider, hon har bara oss och en klass till sne jobbar inte hon så mycket mer än det och nästa vecka har vi projekt vecka så då blir det ingen svenska så jag vet inte ens om hon jobbar då! Får väldigt mycket panik, men nu har jag slängt iväg ett mail till henne iaf så jag hoppas att det löser sig!

Nu slutade jag för en minut sen , ska bli så skönt att bara åka hem till Soni och ta det lugnt :) Imorgon blir det röja stan med Anna och Malin, borde inte shoppa, but I love it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0