Slut

Snart är jobb dagen slut, då ska jag ner på stan och möta denise och ge henne pengar, sen ska det egentligen bära av till skolan, men känner att jag inte har någon lust, har mycket större lust att springa runt på stan och leta glittriga och glammiga grejer till Sannes 18-års fest imorgon med tema glitter, vi ska glittra mest av alla! :D Så jag har absolut ingen lust att åka till skolan, men egentligen borde jag det eftersom jag var sjuk hela förra veckan och missade så mycket men har ingen ork, känns som att vi inte ska göra så mycket idag, vi har först arbetsmiljö och säkerhet med Ernie och vi ska bara kolla på film antagligen som vi alltid gör, sen shar vi projekt arbete och vi gör ju ändå ingenting där, sitter mest så jag kanske ska skita i hela dagen och leta glitter och glamour istället ;)

image64

Kanske ska glittra lika mycket som Heide Klum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0