Nu

Nu krånglar blogg.se igen, men förhoppningsvis blir det väl bättre efter att dom byter bloggplattform. Nu är studentklänningen beställd, blir så glad för det var en sån klänning som jag vill ha :D Det enda jag skulle vilja är tt den skulle vara kritvit istället för elfenbens vit, men man ska väl inte klaga, den är vit iaf :P Och helt underbart fin, tycker iaf jag :) Hittade mycket fina klänningar på Gojane, synd bara att det kostar så mycket att skicka paketet till sverige, frakten gick på 241.230769 kr :P Annars en väldigt prisvärd sida, klänningen gick bara på 430 kr, ett mycket bra pris tycker jag själv :)

Nu är det bara 25 min kvar av jobbdagen, sne blir det att åka ner på stan och träffa Malin och Anna och springa runt och shoppa lite och kanske ta sig ett mål mat :) Egentligen borde jag ju inte shoppa nu när jag precis har beställt klänningen men pengarna har inte dragits än och min kära mormor skulle betala den åt mig :) Känns ganska taskigt egentligen eftersom hon bjuder hela familjen till Finland på kryssning och ska redan punga ut med 5000, men jag känner att jag inte har råd att köpa studentklänning den här månaden med Tallin, sen får jag ändå stå för fickpengar så att säga till Finland som är 3 dagar efter att jag kommer hem från Tallin, måste ju köpa något fint till mormor eftersom hon fyller 70, men hon är världens piggaste 70-åring:) Sen fyller lillasyster 6 och nu har hon börjat få smak för det fina livet och önskningarna blir bara dyrare och dyrare:P Så nu får stackars mormor punga ut med pengar, men hon kan möjligen få tillbaka dom nästa månad då jag egentligen skulle åka med Malin och Anna till sthlm och shoppa klänning där, nu följer jag med och ska försöka hitta ett par snygga skor till eventet istället ;)

Nu är det bara 15 min kvar av jobbet, det blir mycket uppehåll i skrivandet när det ringer så det tar lite tid att skriva:P

Nej nu ska jag fortsätta jobba, skriver möjligtvis ikväll, beror på hur ockuperad datan är ikväll

pusselipuss:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0