Morrn Morrn

Är det bara jag som inte fattar något av den här blogg flytten nu? Ja alltså jag förstår ju, men skulle dom inte göra det natten till idag? Jag har då inte fått något meddelande om att jag ska bekräfta min flytt, så alla kanske har flytta förutom jag :P Jag kan ju sitta kvar här med dom gamla sega servrarna och svära högljutt över att det inte funkar :P Haha!

Inlägget kom in igår iaf som jag förskte lägga upp i ca 10 min innan jag gav upp för att springa till bussen, men det kom tydligen upp ändå, min mobilblogg gick tydligen inte heller, comviq var också helt konstigt igår, igår morse kunde jag inte skicka överhuvudtaget, så jag ringde till kundtjänsten och frågade varför det var så, det var ju inget fel på mina wap inställningar eftersom jag har kunnat skicka tidigare, men inget fel på min mobil eller mitt kort, men dom hade haft problem i sthlm så vem vet det kanske hade spritt sig som en epedimi till Uppsala.  Sen helt plötsligt på eftermiddagen gick det att skicka men uppenbarligen kom varken bilden eller texten med utan det står bara mms , nice brorsan nice ;P

Igår var jag på stan med Mallan, skulle inte köpa någonting kom jag fram till men kom ändå hem med ett par svarta stuprörsjeans från New Yorker för 100 kr, sen gick vi vidare och tittade på skor, då hejsan hoppsan! Hittade jag ett par svarta ankelstövlar för bara en hundring, så dom  fick följa med mig hem :) Jag är faktiskt ganska bra på att hitta fynd ;)

Och vad fan var det förvärdelös match igår vi gjorde mot Brasilien? Vilken idiot vid sina sinnes fulla bruk byter ut Isaksson i målet till andra halvlek? Han är ju för fan en av dom bästa målvakter vi någonsin har haft och så byts han ut mot den nya Shaaban, och vilken jävla miss han gjorde! Vad ska han ut ända dit bort och göra ? Stanna i mål och låt backarna sköta resten! Nu utnyttjade ju brassarna hans miss till max, hade han inte vart ute och sprungit hade vi kunnat gå ur matchen med oavgjort, nej jag ska göra som jag gjorde under VM och hålla på Brasilien istället, men man är ju ändå lite patriotisk i hjärtat. Vi hade många bar målchanser men det gick bara inte. Men vi körde en bra match, bra anfalls spel faktiskt , dom stog inte bara still utan dom gjorde något iaf. Är ganska stolt över Ljungberg också, han ramlade knappt någonting på hela matchen! Vilken bedrift! Han som annars brukar ramla vart tredje steg han tar, det värmer lite i hjärtat faktiskt :P Och Zlatan var inte med, det var ju lite surt, men overall en bra insats från Sverige sida, förutom Shaaban som var tvungen att ta sig en lite springtur.

image90

Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

jag har inte heller fått något sådant så du är inte ensam haha ;D

2008-03-27 @ 08:49:11
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0