Morrn Morrn!

Gomorron gomorron , nu är jag upp med tuppen här igen på jobbet, med ett E som inte funkar riktigt som jag vill men det är väl något man får leva med :P

Är lite irriterad just nu för att någon säger att hon kämpar och stressar ihjäl sig med något som ingen har bett hnne stressa ihjäl sig med, hon var inte ens med från början men det var hon som ville vara med och tog på sig ansvaret, tycker hon att det blir för jobbigt kan hon bara be om hjälp, vi finns där för att hjälpa henne men hon ber aldrig om hjälp, jag skulle hjälpa henne på sekunden för dt är mitt ansvar också, jag vill också göra saker men hon har ju tagit på sig allt och säger knappt vad det är som händer, så hon ska inte klaga för mycket på något som är självvalt och när hon inte ber om hjälp när hon vet att hon kan få den på sekunden, jag fixar allt annat som vi ska göra, det är jag som måste skrika på klassen för att dom inte gör det dom ska i tid, jag älskar dig, men snälla sluta få det att låta som att det är så synd om dig och ingen vill hjälpa dig för du vet att hjälpen alltid finns här bara du säger vad du vill ha hjälp med, du berättar knappt vad det är som händer överhuvudtaget. Älskar dig äldigt myckt och det vet du men blir bara irriterad älskling.

Idag blir det en ganska händelselös dag skulle jag tro, jobbar till 16.00 sen bär det nog av till Soni, börjar känna en överväldigande lust att shoppa idag, men det är nog ingen bra idé eftersom det är mycket pengar som ska pungas ut denna månad, vi ska åka till Tallin den 6 april då ska man väl köpa lite saker med sig hem och även lite saker på båten ;) Sen den 11 ska jag åka till Finland på en 36 timmars med famlijen, min kära mormor fyller 70 så det blir firand på båten, hon bjuder mn jag måste ändå betala lite dricka och om jag ska köpa något själv, så det blir myckt peningar. Sen skulle vi åka till sthlm på onsdag och köpa student klänning för Malin är ju så stressad av sig mn jag och Anna kom fram till att vi inte har råd med det den här månaden så vi åker och köper det nästa månad när man har mer pengar och tid att vrklign gå runt och titta, men vill ju inte ta första bästa klänning för att man inte har tid, för om vi skulle åka på onsdag så måst vi ta ett tåg som går efter halv 5 eftersom jag jobbar till 4 och då har man inte så mycket tid att gå runt och verkligen titta så jag och Anna kör det på en lördag istället :)

Nej nu måste jag skriva ett informations mail till mina kära kollegor, ska skriva lite senare :) Ciao ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Så du är blir irriterad på mig för jag tycker det är jobbigt med studentskivan?

2008-03-25 @ 12:45:39
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0