Mhm

Jävla photoshop, tar ju en hel jävla evighet att göra någonting för att skolan vägrar köpa nya datorer till tryck, för vi behöver ju inte dom neheeej då, det är absolut inte vi som trycker allting åt er och gör orginalen, varför ska vi ha bra datorer  för ? Nej det är ju lilla GK som ska ha bra datorer som knappt gör någonting, vi behöver inga bra datorer, kom inte sen till oss och klaga på att era arbeten tar lång tid, det är inte lätt att göra någonting snabbt när datorerna bara krånglar och tar all världens tid!

Så nu har jag fått ur mig lite ånga nu kan jag bli på bra humör igen :) Eller vänta bara en sak til l- hur jävla svårt ska det vara att hitta nordeas öppettider på internet!? Hittar det ju ingenstans, men skit samma då! Får väl åka ner och hoppas på det bästa. Så nu är det bra igen :) Malin lyssnar på trance bredvid mig just nu, jag blir lite psykad i huvudet, även fast låten är bra så vill jag sjunga med, nej jag ska nog ta och sätta på lite guns n roses- sweet child o' mine, sjukt jävla bra! :) Det är vad jag är uppvuxen med ;) 

Kommentarer
Postat av: Alinne

Haha eller hur det är gött att ta ut sain ilska i bloggen. Snygg header!

2008-03-18 @ 15:22:49
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0