Måndag

Nej nu har jag varit dålig på att skriva igen, men ja har ju varit så upptagen:P Lördagen blev totalt lyckad, hade skit kul :) Söndagen var jag otroligt trött låg som i ett koli hela dagen, men självklart sen när jag gick och la mig så kunde jag inte somna! Jävla söndagar, så jag låg och tittade på Romeo och Julia, den är så jävla bra! Men jag somnade innan slutet och det var väl lika bra det för jag blir så jävla frustrerad varenda gång där på slutet när Romeos kusin kommer och berättar att Julia är död och då drar han iväg till Verona, men hade han stannat ca 1 min till så hade han fått brevet om att hon inte alls är död utan bara fejkar då hade allt kunnat bli bra men nu så går allt åt helvete och båda dör, jag blir lika arg varenda gång, det är ingen bra film för mig att kolla på alltså :P 

Idag fyller Denise 19 :D Grattis grattis gumman :D

image61




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0