Måndag

Måndag igen, trött som fan, kunde inte somna igår som vanligt, gjorde mig iordning på 20 min efter att Malin ringde mig kl 8 och väckte mig. Pissväder är det också, vart tog solen vägen? Den kommer väl tillbaka, vädret är ju så konstigt nu så den kommer väl. 

Tandläkaren idag, vill inte, jag kommer säkert ha Nedas mamma igen och hon dödar min mun! Sist jag var där hade jag så ont att jag inte kunde prata ordentligt på en timme. 

Är så konstig väg till min tandläkare, jag har aldrig åkt buss dit tidigare fast jag har gått där hela mitt liv, tandläkaren ligger mitt emellan 2 busshållplatser så jag vet inte riktigt vilken jag ska ta som är närmast, men jag tror nog att 3:an ä närmast så går man genom vädergatorna och sne är jag där, men dom har byggt om hela liljeforstorg också och flyttat tandläkaren så jag vette fan vart den ligger nu, i något stort hus säger mamma, vi får väl se om jag hittar dit. Sen blir det nog solning med Nisan sen hem och kurera mig från förkylningen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0