Låt aldrig 2:or göra jobbet

Snart bär det av till tandläkaren, gud jag orkar inte sitta och åka buss runt runt överallt, men det är väl bara att göra det, lika bra att åka dit innan man fyller 19 och måste börja betala.



Jag och Malin har precis skurit upp 50 nya pappersbuntar till block eftersom 2:orna inte kan göra någonting rätt, hur man lyckas skära exakt alla papper i olika storlekar och helt snea är för mig svårt att förstå men fine det kan vara lite knepigt att lägga en stor pappershög rakt i skärmaskinen, men hur man lyckas håla dom så att alla hål är olika och inte passar ihop åt något håll är för mig en gåta! Vad är det svåra? Stoppa in dom i hålmaskinen några papper i taget, tryck ner handtaget och voilá! Du har hålade papper, dom hade inte ens lyckats göra det snett som det brukar bli utan hålen passade inte ens ihop! Det är fan omöjligt att få det att bli så! Men inte för 2:orna inte, nejeeh då dom lyckas med allt sen måste vi 3:or stressa sönder oss för att reparera deras skada för att hinna leverera grejerna till kunden i tid. 

Så, nu har jag fått ur mig lite aggressioner, nu är det dags att dra iväg till bussen och tandläkaren, hoppas hon inte mördar min mun:S

Ha en bar fortsatt dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0