Kväll

Nu är det  kväller, har fått sjukt ont i mina bihålor(sitter i huvudet ovanför ögonbrynen och under ögonen runt näsan osv) så nu är det inte så kul, hade mycket problem med det när jag var liten , grinade mig igenom många dagar när det var som värst, men sen blev det bättre men ibland kommer det tillbaka och det gör sjukt ont, det känns nästan som att någon har slagit mig i ansiktet :S


Åååh jag saknar att rida, jag har hållt på med hästar i hela mitt liv, men sen när jag var 14 så dog min foderhäst i magsäcks cancer, efter det kändes det inte särskilt  kul längre, + att det var mycket annat som drog när man var 14, och istället för att lära mig saker på ridlektionerna så fick jag hjälpa till att rida in hästar och det var väl inte riktigt meningen när jag betalar för att lära mig så får jag lära hästarna istället så jag slutade, har nog aldrig ångrat något så mycket i hela mitt liv, det finns i mitt blod och kommer alltid finnas där, men förhoppningsvis ska jag och Anna ta oss i kragen och hyra hästar några timmar lite senare i vår och bara rida och njuta :)

Nu ska jag ta och glo lite på tv och hoppas att smärtan i mina bihålor släpper så att jag förhoppningsvis kan sova sen, imorgon blir det jobbet igen,suck men vill man tjäna pengar så måste man jobba.

image80

Väldigt lik min älskade Barrusska, dock inte hon.

image81

Finns det några vackrare djur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0