Kväll

Nu är jag hemma hos S igen efter att ha varit hemma hos min  mor när jag var sjuk. Här är det som banligt en jävla massa liv :P Han ska som vanligt spela poker, hans nya stora passion som jag hatar, finns det något tråkigre än att köra poker ? Ingenting händer ju i spelet! Man byter kort och  har man tur får man en bättre matchning bland korten i mitten än dom andra annars är det kört, inget "du måste vara jättesmart" spel, nu kommer jag säkert få en massa gliringar över det där och folk säger att man visst måste vara smart och blablabla men varenda gång jag har kört har jag inte fattat ett jota och jag vinner hea tiden ändå så man måste tydligen inte vara särskilt smart alla gånger.

Jag funderar allvarligt på att överge min lilla diet här och ta mig en glassbåt som det finns överflöd av i kylen :) Det tål att tänkas på. Jag gjorde nyss värlens äckligaste pommes i S fritös, dom blev inte ett dugg klara och mjöliga:/ Men allt går ner :)  Imorgon blir det skola igen, känns lite konstigt men det blir bara halv dag då jag inte ska på svenskan men ändå, sen blir det nog bara lugnt, ska ladda upp inför lördagen då måste man vara pigg och fräsch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0