Klänningsproblem

Det gick inte så bra för mig att beställa min studentklänning, jag har inget kredit kort kopplat till mitt kort och det skulle man ju tydligen ha så "my card was declined" tur att man har sin kära familj som har sådana kort, så jag ska ta det på min kära  styvfars kort, sen får mormor betala honom:) Nice nice så det blir nog en klänning after all. Sen ska väl Anna till sthlm och köpa sin, Malin funderar också på att beställa hem en studentklänning, hon hade spanat in någon, men i sann solidarisk anda följer vi självklart med Anna till sthlm, då kan jag passa på att köpa mig ett par skor till studenten, harredan köpt ett par som jag tänkte ha men nu känner jag att jag skulle vilja ha något mer pumps aktigt med lite högre klackän på dom som jag köpte sen blir det väl att man kollar runt efter lite snygga smycken, det finns ju lite mer affärer i sthlm än i Uppsala:;P För att vara Sveriges fjärde största stad måste jag säga att vi har ett väldigt litet centrum med inte så många affärer, men det kommer, vi har ju fått lite nya dom senaste 2 åren och vad jag har förstått så är det fler påväg:) Nu ska dom ju bygga ut gränby centrum(en galleria,  typ den största vi har) så den blir gigantisk och få fler affärer där, hoppas det innebär nya affärer som  t.ex topshop och inte bara en massa som vi har i stan, skulle verkligen behöva fler affärer, mindre städer än uppsala har liksom topshop och en massa roliga saker! Skulle också vara kul med småbutiker, ni vet lite fler som inte är stora kedjor som finns i varenda jävla stad, tycker dom kan vara mycket roligare än h&m gina och liknande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min ny startade blogg , som handlar om sånt som tjejer älskar .Kom gärna med tips om vad Du tycker jag kan skriva om. www.tjejpratet.blogg.se

2008-03-28 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0