Jaha

Känner att jag har så lite att skriva om nu när jag sitter i växeln :P Inget spännande händer direkt här. Skulle ju kolla på reprisen igår av uppdrag granskning, men det gick ju åt helvete, klockan 10 sved det i ögonen av trötthet, försökte hålla mig vaken, men förgäves, somnade väl vid halv 11 någon gång, Soni väckte mig när programmet började, lyckades väl hålla ögonen öppna i ca 3 min sen somnade jag igen, så nu får jag ta och kolla på programmet på nätet istället :) Konstigt ändå att jag är så trött när jag sov längre än vad jag brukar, annars brukar jag inte somna förrän vid tolv någon gång, men det är väl veckans trötthet som har tagit  ut sin rätt nu. Undrar vad som händer i helgen egentligen , har inte pratat med någon så ingenting är planerat :P Måste hita på någonting känner jag, speciellt om Soni ska ut i helgen, vägrar sitta helt själv hos honom medans han är ute och har kul, fan heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0