I am Sam

Tittade precis på filmen I am Sam på 4:an, jag grinade mig igenom praktiskt taget hela filmen, den var så himla sorglig och underbar! En riktigt jävla bra film helt enkelt, har ni inte sett den så borde ni verkligen göra det för den är otroligt bra. Den riktigt värmer en i hjärtat.

Fortfarande sjuk, har nog feber fortfarande, men jag har ingen termometer så jag kan inte ta reda på det. Mår lite bättre än igår iaf, har knappt ätit någonting sen i torsdags, jag är hungrig men inte sugen på någonting, kanske går ner lite i vikt, det var ju något positivt iaf :P Nej nu ska jag kura ner mig i sängern igen, är jag uppe i mer än 5 min så fryser jag som fan. Kanske höres senare ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0