Hemkommen

Nu är jag precis hemkommen från stan, gick runt lite med mamma, och "lurade" på henne ett par byxor haha :P Hon måste väl ah något att skylla på när hon berättar för sin karl att hon har köpt mer kläder, hon är som jag älskar att shoppa. Själv köpte jag en tröja från Gina, den sitter tight över  rumpan och sen är den oversize, har en sån i orange men när jag köpte den så fanns den bara i orange och vitt men nu har det ju kommit in i en massa snygga färger så jag köpte en blå, inte mörk men ändå inte jätteljus:P Blir skit snyggt sen när man är riktigt brun, jag är iof brun nu efter all min solning så det är nog riktigt snyggt nu också, tycker verkligen om dom där tröjorna för det är riktigt snygg både till ett par stuprörsjeans, då helst svarta eller vita(men kan självklart vara snyggt till olika blåa jeans också) som till ett par leggings sen när solen börjar titta fram:) Det finns ju inget skönare än att bara glida omkring i ett par leggings med en oversize tröja, känns som att man inte behäver klä på sig såmycket olika saker då:P + att det är otroligt bekvämt samtidigt som det är sjukt snyggt :)

Älsklingen har hittat mina skor också:D Dom har vart borta ett tag nu, så nu har jag äntligen mina lågklackade svarta stövlar igen och min snygga bruna från wwedins:D Blir så glad har saknat dom där skorna, dom har väl vart borta en bra bit över en månad nu :P

Tallin om en vecka, det ska bli underbart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0