Hello

Nyss hemkomme från stan där jag och Amanda har kollat runt lite sen har vi solat. Varför  blir man alltid så trött efter att man har solat? Jag känner mig helt slut! Jag skulle  kunna somna på plats här vid datan.

Ikväll vill tjejerna att vi ska gå på disco bowling och dricka och bowla, skulle vara skit kul men Soni tycker att vi tillbringar för lite tid tillsammans så han tycker att vi ska vara med varandra ida, om inte hans ak ut med sin bror och farbror vill säga:P Så man får nästan hoppas att hans ak ut så jag kan vara med tjejerna:P Haha vad taskig jag är:P Klart att jag vill vara med honom men han vill alltid göra det just när det händer något kul :P


Nej nu kanske man ska ta och lägga sig och sova, är väldigt trött:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0